SELAMAT TINGGAL RAIS YATIM


Taktik UMNO Barisan Nasional kalau dah kalau nak singkir puak2 diorang memang senang nak baca. Lagi lagi kes yang paling latest ni. Tak kira la, dia buat ker, dia tak buat ker, dia kene fitnah ker, bibik dia cun ker (haha).. Yang penting dia akan disingkirkan.

Kesian jugak aku tengok orang tua ni. Satu nya, sebab nya dia dah tua. haha. Tapi aku salute jugak la kat dia sebab, dah tua2 pun 'kuat' lagi tu. haha

Baru-baru ni timbul berita yang si Rais Yatim ni merogol pembantu rumahnya (bibik) sekitar tahun 2007-2008. Baru-baru ni juga, bibik si Rais Yatim ni buat statement bahawa si Tuan nya ni tidak pernah melakukan perkara tersebut bahkan memuji sifat Tuan dia yang sering berikan oleh2 buat dia. Itu aku tak kisah..macam biasela, sumpah takkan mengaku punya kan.


OK, fine tapi yang aku peliknya paper UTUSAN yang racist ni, telah memainkan isu. Dengan kata lain menjamah isu ni. Bukan paper jer yang jamah, TV1, TV3, Astro AWANI plus lain lain channel berita pun menjamah isu RAIS YATIM MEROGOL PEMBANTU RUMAH.
So secara tidak langsung, popularity si tua Rais Yatim ni tercalar.

Rogol tak rogol nombor 2.. yang pemting kau dah malu. Aku rasa memang ko dah tak relevan lagi la nak jadi menteri. Tapi mereka-mereka ni dah takde cara nak suruh kau(si tua) lepas kan jawatan, so dorang jamah je isu ROGOL ni walaupun ianya 50 50..

SELAMAT TINGGAL SI TUA RAIS YATIM~

0 comments:

Post a Comment